Standy reklamowe – promocja w każdym miejscu

Standy reklamowe to jedne z najbardziej popularnych i uniwersalnych nośników reklamowych, bez których trudno wyobrazić sobie działania reklamowe firmy. Informacja promocyjna umieszczona na standzie trafia zarówno do klientów sklepów, kin i restauracji, jak i uczestników konferencji czy targów. Daje możliwość zapamiętania nazwy firmy, marki lub produktów. To właśnie standy reklamowe uzupełniają każdą prezentację produktu.

Standy reklamowe są lekkie i łatwe w obsłudze

Standy kartonowe są lekkie, można je szybko rozstawić i złożyć, są łatwe w transporcie. Ich niewątpliwą zaletą jest właśnie mobilność: mogą być rozstawione w dowolnym, dozwolonym miejscu. Nic dziwnego, że to jedne z najpopularniejszych POS-ów.

Kształty i produkcja standów reklamowych

Dzięki możliwościom wyboru rozmiaru standów reklamowych, można zapewnić sobie stosunkowo dużą powierzchnię na reklamę w przystępnej cenie. Odpowiedni kształt stojaka, często dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta, może przyciągać uwagę lub bezpośrednio kojarzyć się z produktami lub usługami firmy. W ofercie firm produkujących standy tekturowe znajdują się m.in. standy w formie bramek i totemów, kiwaków, potykaczy, a także ścianek, monideł oraz postaci. Spośród standów można wybrać także standy półkowe i eliptyczne. Na specjalne zamówienie można zamówić niestandardowe, spersonalizowane standy kartonowe.

Reklama na standach i stojakach

Odpowiednio dobrany do charakteru i działalności firmy stand to połowa sukcesu. Drugą zapewnia dobrze zaprojektowana, zachęcając i zwracająca uwagę grafika, która będzie prezentowana na stojaku reklamowym.

Kształt standu i współgrająca z nim grafika wzmocnią przekaz działań promocyjnych firmy lub marki. W sklepach, dyskontach i supermarketach pozwolą na zapoznanie się z wariantami produktu lub poinformują klienta robiącego zakupy, o rabacie na reklamowany i promowany produkt.

Na co zwrócić uwagę

Wybierając firmę, która zajmuje się produkcją stoisk targowych, standów oraz różnego rodzaju systemów wystawienniczych, warto postawić na taką, która może pochwalić się realizacjami i rekomendacjami od innych klientów. Taką, która doradzi odpowiednie rozwiązanie, łączące estetykę z funkcjonalnością.

Stojaki półkowe przykładowo estetycznie wyglądają przy sklepowych kasach, przyciągają uwagę klienta podejmującego decyzje zakupowe i są bezkolizyjne dla pracowników sklepu. Kartonowe bądź tekturowe standy można zaprojektować w formie estetycznych mini szaf reklamowych, do których w trakcie zakupów chętnie zaglądają klienci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *