Bank Pekao S.A. otrzymał znak certyfikacji Top Employers i po raz dziewiąty z rzędu znalazł się wśród najlepszych pracodawców w Polsce. Nagroda jest przyznawana firmom, które przewyższają wyznaczone, międzynarodowe standardy w dziedzinie HR. Są skoncentrowane na wsparciu rozwoju zawodowego pracowników, rozwijaniu ich kompetencji, działają transparentnie bazując na przyjętym systemie wartości i jasnych zasadach.
Certyfikat Top Employers otrzymują te firmy, które wyróżniają się pod względem realizowania strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Podczas badania oceniane są wszystkie istotne obszary HR. Oceny dokonują eksperci niezależnej organizacji Top Employers Institute, a wyniki badania przeprowadzanego wśród znaczących pracodawców na całym świecie, zestawiane są z międzynarodowymi standardami.
W szczególności oceniane są: strategia rozwoju talentów, planowanie zasobów ludzkich, wdrażanie nowych pracowników (on-boarding), szkolenia i rozwój, zarządzanie wynikami, rozwijanie umiejętności przywódczych, rozwój kariery i planowanie sukcesji, wynagrodzenia i świadczenia oraz kultura organizacji.
– Za nasz sukces w ogromnej mierze odpowiadają sami pracownicy, którzy chcą się rozwijać i zdobywać nowe kompetencje. A my staramy się im stworzyć ku temu możliwości i przyjazne miejsce do codziennej pracy. Co przekłada się też na zadowolenie naszych klientów – powiedział Przemysław Stalica, dyrektor pionu zasobów ludzkich w Pekao S.A.
O Certyfikacie Top Employers
Certyfikat Top Employers identyfikuje firmy najlepiej realizujące zasady zarządzania zasobami ludzkimi. Każda z firm uczestnicząca w projekcie Top Employers podlega jednolitym, obiektywnym kryteriom oceny, opartym na międzynarodowych standardach HRM. Sprostanie tym standardom jest warunkiem otrzymania prestiżowego znaku certyfikacji Top Employers.