Jakie dane pomagają mierzyć efektywność kampanii reklamowych?

Głównym i jednocześnie nadrzędnym celem różnej maści kampanii reklamowych była i zawsze będzie sprzedaż produktów i…

Pozycjonowanie czy Google Ads? Co daje lepsze efekty?

Pozycjonowanie oraz kampanie Google Ads to dwie najczęściej wybierane usługi z zakresu marketingu internetowego, których nadrzędny…

Najpopularniejsze narzędzia do mierzenia strony internetowej

Posiadając witrynę firmy, bądź też prowadząc swojego bloga czy portal powinniśmy ją mierzyć. Na czym polega…

Do kogo należy kierować kampanie na Facebooku?

Facebook to aplikacja, która pomaga w skutecznym generowaniu zysków i pozyskiwaniu klientów. Reklama online umożliwia personalizację…

Standy reklamowe – promocja w każdym miejscu

Standy reklamowe to jedne z najbardziej popularnych i uniwersalnych nośników reklamowych, bez których trudno wyobrazić sobie…

Wydruk UV – przewaga dzięki najnowszej technice druku reklamowego

Reklama jest z nami od wielu lat – boom industrialny na przełomie XIX i XX w.…

Chatbot na Messengerze

Możemy obecnie wyróżnić 4 główne zadania realizowane przez Chatboty za pomocą Messengera: – funkcja informacyjna (…

Co najczęściej polecamy w Internecie?

Polecanie innym naszych ulubionych produktów i firm nie jest powszechnym zjawiskiem w Internecie. Z analizy przeprowadzonej…

Newspoint podsumowuje 2018 rok na platformach social media

Newspoint, jako firma monitorująca media, zbiera i archiwizuje miliony dokumentów: postów, komentarzy, artykułów, wpisów blogowych, materiałów…

Marketing mobilny i analizy konsumentów w 2019 roku – Selectivv podsumowuje mijający rok i prezentuje najnowsze narzędzia

Firma Selectivv posiada największy w Europe Środkowo-Wschodniej zbiór danych o użytkownikach urządzeń mobilnych, który obejmuje łącznie…