Jakie są koszty i korzyści związane z uzyskaniem certyfikacji ISO?

Wdrożenie norm ISO w ramach własnej działalności gospodarczej przynosi wiele niekwestionowanych zalet. Z drugiej strony –…

Meble biurowe powinny być estetyczne, a przede wszystkim praktyczne

Meble do wyposażenia biur i gabinetów powinny pełnić nie tylko funkcję estetyczną. Są one wizytówką firmy…

Obsługa social media – jak to robić efektywnie?

Posiadasz stronę marki, firmy lub sklepu w social media, ale nie wiesz, jak ją prowadzić, by…

Obsługa techniczna nieruchomości

Według danych Głównego Urzędu Statystycznego w 2019 roku oddano do użytkowania ponad 207 tysięcy mieszkań, czyli…

Na jakiej platformie uruchomić sklep online, może Shopify?

Choć wszyscy piszą o tym, że założenie sklepu online jest proste i szybkie, ciebie to przeraża?…

Jak bezpiecznie kupić gotową spółkę?

Sprzedaż gotowych spółek znajduje się w ofercie wielu firm, dlatego wybór tej odpowiedniej wcale nie jest…

Niszczenie dokumentów Warszawskich firm

Warszawę można zaliczyć do jednych z najdynamiczniej rozwijających się miast w Europie. Wystarczy krótka wizyta w…

Data Center, a serwerownia w firmie – czym się różnią?

Dane cyfrowe są niewidzialnym, ale niezwykle istotnym zasobem każdej współczesnej firmy. To w oparciu o nie…

5 powodów dla których powinno się wykonywać w firmach okresowe pomiary oświetlenia

Często właściciele firm zastanawiają się czy wykonywanie okresowych pomiarów oświetlenia jest obowiązkowe oraz jakie są korzyści…

Rozwiązania akustyczne do biura na planie otwartym

Biuro na planie otwartym (tzw. open space) to z jednej strony korzystne dla pracowników rozwiązanie, z…